Przejdź do głównej treści

Sektor komercyjny

Kontrola dostępu w obiektach komercyjnych

Wprowadzenie

Przed właścicielem obiektu komercyjnego, z którego korzysta odpłatnie wielu najemców posiadających zróżnicowane potrzeby, stoi wyzwanie jednoczesnego zagwarantowania odpowiedniego poziomu zabezpieczeń i kontroli całego budynku, jak i spełnienia oczekiwań najemców odnośnie do użyteczności, wygody oraz indywidualnych wymogów.

Jak najlepiej odpowiedzieć na to wyzwanie, dając najemcom wystarczająco wysoki poziom autonomii, dzięki któremu ich wymogi będą mogły być spełnione, a jednocześnie nie utracić kontroli nad całym obiektem i zapewnić jego ochronę? Jak zapewnić na co dzień swobodny, lecz nieprzypadkowy przepływ osób w obiekcie? Jak podzielić użytkowników obiektu i nadać im odpowiednie uprawnienia? Jak obsłużyć gości obiektu, tak aby uzyskali w wygodny sposób dostęp do wyznaczonego obszaru obiektu? Jak zoptymalizować koszty eksploatacji obiektu? Jak zapewnić użytkownikom wygodę i dobre warunki korzystania z obiektu?

Odpowiednie rozwiązanie kontroli dostępu stanowi odpowiedź na powyższe pytania.

Dobierając system kontroli dostępu do biurowca lub innego obiektu z sektora komercyjnego, konieczny jest wybór rozwiązania zapewniającego wysoki poziom zabezpieczeń, zgodność z najnowszymi standardami światowymi i normami, niezawodność i wygodę użytkowania, skalowalność i możliwość dostosowania do wymagań przyszłych najemców/użytkowników obiektu. Istotna też jest otwartość na integrację z innymi systemami oraz lokalne wsparcie producenta przy wdrożeniu oraz późniejszej eksploatacji i rozbudowie.

Oferowane przez nas systemy kontroli dostępu zostały zaprojektowane z myślą o dostarczeniu inteligentnych rozwiązań kontroli dostępu dla sektora komercyjnego. System kontroli dostępu klasy Enterprise o nazwie RACS 5 zdążył zdobyć uznanie wśród inwestorów z tego sektora. Został z powodzeniem wdrożony w wielu obiektach komercyjnych, również tych najbardziej wymagających.

Jak produkty Roger pomagają zabezpieczać obiekty komercyjne




Zarządzanie obiektem

  • Kontrola dostępu do pomieszczeń
  • Kontrola dostępu do wind
  • Kontrola dostępu do parkingu
  • Integracja z innymi systemami (ERP, SMS, VMS, BMS, PSIM, etc.)
  • Uniemożliwia dostęp do pomieszczeń osobom nieupoważnionym
  • Zapewnia swobodny przepływ pracowników w wyznaczonych obszarach
  • Udostępnia różne metody identyfikacji (telefon, karta, pin, odcisk palca)
  • Rejestruje zdarzenia wejść i wyjść z pomieszczeń (kto, kiedy, gdzie)
  • Zabezpiecza całe piętra przed wejściem osób nieupoważnionych
  • Umożliwia obsługę zarówno stałych użytkowników (pracownicy) jak i osób spoza (goście)
  • Umożliwia użytkownikowi samodzielny wybór piętra, spośród tych, do których jest on uprawniony
  • Przydziela użytkownikowi windę, która zawiezie go na konkretne piętro, do którego posiada on uprawnienie
  • Umożliwia dostęp do parkingu przez odczyt identyfikatora (karta, telefon, pilot UHF)
  • Umożliwia dostęp do parkingu przez odczyt numerów rejestracyjnych samochodów
  • Umożliwia kontrolę liczby samochodów znajdujących się na parkingu i wyświetlanie ilości wolnych miejsc, a także sygnalizację braku wolnych miejsc
  • Umożliwia ustawienie indywidualnych ilości wjazdów na parking przysługujących wybranym użytkownikom jak i limitów grupowych, które są przydzielone poszczególnym najemcom budynku współużytkującym ten sam parking
  • Umożliwia kompleksowe zarządzanie obiektem
  • Umożliwia optymalizację procesów w zakładzie (integracja z ERP)
  • Podnosi poziom bezpieczeństwa obiektu (monitorowanie pracy obiektu w czasie rzeczywistym i niezwłoczna reakcja na zdarzenia)
  • Umożliwia implementację jednolitych zasad ochrony obiektu

Zarządzanie użytkownikami

  • Rejestracja czasu pracy
  • Obsługa gości
  • Umożliwia precyzyjne i zautomatyzowane rozliczanie czasu pracy
  • Dyscyplinuje pracowników i zabezpiecza pracodawcę przed omijaniem zasad regulaminu pracy
  • Stanowi narzędzie pracy działów HR podnosząc efektywność ich działań
  • Umożliwia analizę obecności w czasie rzeczywistym
  • Umożliwia planowanie i rozliczanie pracy w trybie zmianowym
  • Umożliwia łatwą rejestrację danych gościa w systemie i nadanie praw dostępu
  • Umożliwia wydruk spersonalizowanej karty dostępu
  • Umożliwia import danych gościa przy ponownej wizycie
  • Umożliwia szczegółowe raportowanie wizyt, a także śledzenie ich przebiegu
  • Umożliwia automatyczne kończenie wizyty przez odczyt na wybranym punkcie (wyjście z budynku) lub po przekroczeniu czasu ważności identyfikatora

Zarządzenie wyposażeniem i zasobami

  • Kontrola dostępu do kluczy i wyposażenia
  • Kontrola dostępu do szafek i schowków
  • Porządkuje i automatyzuje wydawanie kluczy i wyposażenia pracownikom
  • Umożliwia monitorowanie obieg kluczy i wyposażenia w czasie rzeczywistym
  • Rejestruje historię pobrań kluczy i wyposażenia (kto, co, kiedy)
  • Umożliwia rezerwację kluczy wg harmonogramu (np. rezerwacja kluczyków do samochodu służbowego) 
  • Umożliwia wygodny dostęp do szafek i schowków
  • Umożliwia monitorowanie i rejestrowanie zdarzeń związanych z szafkami
  • Umożliwia centralne zarządzanie dostępem do szafek

Wybrane realizacje

Potrzebujesz rozwiązań kontroli dostępu do swojego obiektu komercyjnego? Nasze systemy kontroli dostępu sprawdziły się na wielu obiektach na terenie całego kraju oraz za granicą. Sprawdź wybrane realizacje, gdzie nasze rozwiązania zostały zastosowane:
unia flaga
Zapamiętaj ustawienia
Ustawienia plików cookies
Do działania oraz analizy naszej strony używamy plików cookies i podobnych technologii. Pomagają nam także zrozumieć w jaki sposób korzystasz z treści i funkcji witryny. Dzięki temu możemy nadal ulepszać i personalizować korzystanie z naszego serwisu. Zapewniamy, że Twoje dane są u nas bezpieczne. Nie przekazujemy ich firmom trzecim. Potwierdzając tę wiadomość akceptujesz naszą Politykę plików cookies.
Zaznacz wszystkie zgody
Odrzuć wszystko
Przeczytaj więcej
Essential
Te pliki cookie są potrzebne do prawidłowego działania witryny. Nie możesz ich wyłączyć.
Niezbędne pliki cookies
Te pliki cookie są konieczne do prawidłowego działania serwisu dlatego też nie można ich wyłączyć z tego poziomu, korzystanie z tych plików nie wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych. W ustawieniach przeglądarki możliwe jest ich wyłączenie co może jednak zakłócić prawidłowe działanie serwisu.
Akceptuję
Marketing
Te pliki cookie mają za zadanie śledzić ruch użytkownika w internecie oraz wyświetlać reklamy, które mogą być interesujące dla konkretnych użytkowników. Pliki cookie mogą pochodzić od osób trzecich i być przez te podmioty wykorzystywane do tworzenia profilu preferencji użytkownika. Ich działanie uzależnione jest od zgody użytkownika.
Facebook
Akceptuję
Odrzucam
Analityczne pliki cookies
Te pliki cookie mają na celu w szczególności uzyskanie przez administratora serwisu wiedzy na temat statystyk dotyczących ruchu na stronie i źródła odwiedzin. Zazwyczaj zbieranie tych danych odbywa się anonimowo.
Google Analytics
Akceptuję
Odrzucam