Wsparcie techniczne
Firma udostępnia 8-godzinną, wielostanowiskową infolinię realizującą wsparcie techniczne. O ile zachodzi taka potrzeba oraz jest to technicznie możliwe, to wsparcie jest również realizowane przy użyciu programu TeamViewer, który umożliwia udostępnienie ekranu zdalnego komputera i wykonanie na nim czynności przez technika świadczącego pomoc. Program TeamViewer jest dystrybuowany w ramach instalacji systemu RACS 5.
Bezpłatne wsparcie techniczne obejmuje pomoc w konfiguracji sprzętu i oprogramowania. W ramach usługi bezpłatnego wsparcia doradzamy w zakresie możliwych do zastosowania rozwiązań oraz pomagamy w doborze odpowiednich urządzeń. W przypadku pojawiających się problemów pomagamy w analizie oraz ich rozwiązywaniu.
Usługa bezpłatnego wsparcia techniczne nie obejmuje:
- instalacji środowiska serwerowego MS SQL Serwer
- migracji bazy plikowej SDF do bazy serwerowej SQL
- przeniesienia bazy danych między komputerami
- tworzenia kopii bezpieczeństwa i odtwarzania bazy danych
- rutynowych czynności związanych z konfiguracją systemu (budowanie konfiguracji całego systemu)
- rutynowych czynności związanych z obsługą programu np. comiesięczne wykonywanie raportów
- szkoleń z zakresu obsługi aplikacji
- wsparcia dla poprzednich wersji programu
W przypadku zapotrzebowania na wsparcie wykraczające poza zakres wsparcia bezpłatnego istnieje możliwość zamówienia płatnej usługi wsparcia zgodnie z obowiązującym cennikiem. Zapotrzebowanie prosimy zgłaszać mailowo na
Pomoc techniczna - kontrola dostępu i zabezpieczenia
godziny pracy: od 8:00 do 16:00
telefon: 55 267 0126
Dodatkowy numer telefonicznej linii wsparcia technicznego: GSM +48 664 294 087, czynny w dni robocze w godzinach 16:00-18:00.
Pomoc techniczna - rejestracja czasu pracy
godziny pracy: od 8:00 do 14:00
telefon: 55 267 0126
Pomoc techniczna - system dystrybucji i monitorowania obiegu kluczy RKDS
godziny pracy: od 8:00 do 15:00
telefon: +48 55 618 1489