Dobór rozwiązania
Kontrola dostępu w Twoim obiekcie
Wprowadzenie
Inwestycja w systemy kontroli dostępu, rejestracji czasu pracy, zarządzania kluczami i automatyki budynkowej w przedsiębiorstwie jest w stanie przynieść inwestorowi szereg wymiernych korzyści. Poprawnie zrealizowana inwestycja automatyzuje i porządkuje dostęp oraz przemieszczanie się pracowników i innych użytkowników obiektu (kto, gdzie, kiedy), zabezpiecza mienie firmy, a jednocześnie dostarcza pełną informację nt. zdarzeń w obiekcie powiązanych z pracownikami i wyposażeniem. Ponadto rejestrowane dane można wykorzystać do rozliczania pracowników (czas pracy, pobranie mienie). Inwestycja wspiera automatyzację procesów, w tym dostęp do pomieszczeń, automatyka budynku, dostęp do wyposażenia, rozliczanie czasu pracy i inne.
Z drugiej strony tego typu inwestycja wymaga wysokiego poziomu fachowej wiedzy technicznej, szczególnie gdy potrzeby danej instalacji wykraczają poza samą obsługę przejść. Dlatego też wspieramy realizację inwestycji na każdym etapie i oferujemy pomoc techniczną podmiotom, które biorą udział w tym procesie:
- inwestor (identyfikacja potrzeb, prezentacja i przedstawienie możliwych rozwiązań);
- projektant (konsultacje i materiały techniczne, wsparcie merytoryczne, szkolenia);
- wykonawca/instalator (szkolenia, pomoc techniczna w uruchomieniu i parametryzacji systemu, wsparcie posprzedażowe);
- dystrybutor (dobór rozwiązania, wsparcie techniczne).
Serdecznie zachęcamy do kontaktu z naszym działem technicznym. Z chęcią pomożemy w doborze optymalnego rozwiązania dla konkretnego projektu lub zweryfikujemy dobrany samodzielnie system.
Zarządzanie obiektem
- Uniemożliwia dostęp do pomieszczeń osobom nieupoważnionym
- Zapewnia swobodny przepływ pracowników w wyznaczonych obszarach
- Udostępnia różne metody identyfikacji (telefon, karta, pin, odcisk palca)
- Rejestruje zdarzenia wejść i wyjść z pomieszczeń (kto, kiedy, gdzie)
- Zabezpiecza całe piętra przed wejściem osób nieupoważnionych
- Umożliwia obsługę zarówno stałych użytkowników (pracownicy) jak i osób spoza (goście)
- Umożliwia użytkownikowi samodzielny wybór piętra, spośród tych, do których jest on uprawniony
- Przydziela użytkownikowi windę, która zawiezie go na konkretne piętro, do którego posiada on uprawnienie
- Umożliwia dostęp do parkingu przez odczyt identyfikatora (karta, telefon, pilot UHF)
- Umożliwia dostęp do parkingu przez odczyt numerów rejestracyjnych samochodów
- Umożliwia kontrolę liczby samochodów znajdujących się na parkingu i wyświetlanie ilości wolnych miejsc, a także sygnalizację braku wolnych miejsc
- Umożliwia ustawienie indywidualnych ilości wjazdów na parking przysługujących wybranym użytkownikom jak i limitów grupowych, które są przydzielone poszczególnym najemcom budynku współużytkującym ten sam parking
- Umożliwia kompleksowe zarządzanie obiektem
- Umożliwia optymalizację procesów w zakładzie (integracja z ERP)
- Podnosi poziom bezpieczeństwa obiektu (monitorowanie pracy obiektu w czasie rzeczywistym i niezwłoczna reakcja na zdarzenia)
- Umożliwia implementację jednolitych zasad ochrony obiektu
Zarządzanie użytkownikami
- Umożliwia precyzyjne i zautomatyzowane rozliczanie czasu pracy
- Dyscyplinuje pracowników i zabezpiecza pracodawcę przed omijaniem zasad regulaminu pracy
- Stanowi narzędzie pracy działów HR podnosząc efektywność ich działań
- Umożliwia analizę obecności w czasie rzeczywistym
- Umożliwia planowanie i rozliczanie pracy w trybie zmianowym
- Umożliwia łatwą rejestrację danych gościa w systemie i nadanie praw dostępu
- Umożliwia wydruk spersonalizowanej karty dostępu
- Umożliwia import danych gościa przy ponownej wizycie
- Umożliwia szczegółowe raportowanie wizyt, a także śledzenie ich przebiegu
- Umożliwia automatyczne kończenie wizyty przez odczyt na wybranym punkcie (wyjście z budynku) lub po przekroczeniu czasu ważności identyfikatora
Zarządzenie wyposażeniem i zasobami
- Porządkuje i automatyzuje wydawanie kluczy i wyposażenia pracownikom
- Umożliwia monitorowanie obieg kluczy i wyposażenia w czasie rzeczywistym
- Rejestruje historię pobrań kluczy i wyposażenia (kto, co, kiedy)
- Umożliwia rezerwację kluczy wg harmonogramu (np. rezerwacja kluczyków do samochodu służbowego)
- Umożliwia wygodny dostęp do szafek i schowków
- Umożliwia monitorowanie i rejestrowanie zdarzeń związanych z szafkami
- Umożliwia centralne zarządzanie dostępem do szafek