Sektor komercyjny
Wprowadzenie
Przed właścicielem obiektu komercyjnego, z którego korzysta odpłatnie wielu najemców posiadających zróżnicowane potrzeby, stoi wyzwanie jednoczesnego zagwarantowania odpowiedniego poziomu zabezpieczeń i kontroli całego budynku, jak i spełnienia oczekiwań najemców odnośnie do użyteczności, wygody oraz indywidualnych wymogów.
Jak najlepiej odpowiedzieć na to wyzwanie, dając najemcom wystarczająco wysoki poziom autonomii, dzięki któremu ich wymogi będą mogły być spełnione, a jednocześnie nie utracić kontroli nad całym obiektem i zapewnić jego ochronę? Jak zapewnić na co dzień swobodny, lecz nieprzypadkowy przepływ osób w obiekcie? Jak podzielić użytkowników obiektu i nadać im odpowiednie uprawnienia? Jak obsłużyć gości obiektu, tak aby uzyskali w wygodny sposób dostęp do wyznaczonego obszaru obiektu? Jak zoptymalizować koszty eksploatacji obiektu? Jak zapewnić użytkownikom wygodę i dobre warunki korzystania z obiektu?
Odpowiednie rozwiązanie kontroli dostępu stanowi odpowiedź na powyższe pytania.
Dobierając system kontroli dostępu do biurowca lub innego obiektu z sektora komercyjnego, konieczny jest wybór rozwiązania zapewniającego wysoki poziom zabezpieczeń, zgodność z najnowszymi standardami światowymi i normami, niezawodność i wygodę użytkowania, skalowalność i możliwość dostosowania do wymagań przyszłych najemców/użytkowników obiektu. Istotna też jest otwartość na integrację z innymi systemami oraz lokalne wsparcie producenta przy wdrożeniu oraz późniejszej eksploatacji i rozbudowie.
Oferowane przez nas systemy kontroli dostępu zostały zaprojektowane z myślą o dostarczeniu inteligentnych rozwiązań kontroli dostępu dla sektora komercyjnego. System kontroli dostępu klasy Enterprise o nazwie RACS 5 zdążył zdobyć uznanie wśród inwestorów z tego sektora. Został z powodzeniem wdrożony w wielu obiektach komercyjnych, również tych najbardziej wymagających.
Jak produkty Roger pomagają zabezpieczać obiekty komercyjne
Zarządzanie obiektem
-
Kontrola dostępu do pomieszczeń
-
Kontrola dostępu do wind
-
Kontrola dostępu do parkingu
-
Integracja z innymi systemami (ERP, SMS, VMS, BMS, PSIM, etc.)
- Uniemożliwia dostęp do pomieszczeń osobom nieupoważnionym
- Zapewnia swobodny przepływ pracowników w wyznaczonych obszarach
- Udostępnia różne metody identyfikacji (telefon, karta, pin, odcisk palca)
- Rejestruje zdarzenia wejść i wyjść z pomieszczeń (kto, kiedy, gdzie)
- Zabezpiecza całe piętra przed wejściem osób nieupoważnionych
- Umożliwia obsługę zarówno stałych użytkowników (pracownicy) jak i osób spoza (goście)
- Umożliwia użytkownikowi samodzielny wybór piętra, spośród tych, do których jest on uprawniony
- Przydziela użytkownikowi windę, która zawiezie go na konkretne piętro, do którego posiada on uprawnienie
- Umożliwia dostęp do parkingu przez odczyt identyfikatora (karta, telefon, pilot UHF)
- Umożliwia dostęp do parkingu przez odczyt numerów rejestracyjnych samochodów
- Umożliwia kontrolę liczby samochodów znajdujących się na parkingu i wyświetlanie ilości wolnych miejsc, a także sygnalizację braku wolnych miejsc
- Umożliwia ustawienie indywidualnych ilości wjazdów na parking przysługujących wybranym użytkownikom jak i limitów grupowych, które są przydzielone poszczególnym najemcom budynku współużytkującym ten sam parking
- Umożliwia kompleksowe zarządzanie obiektem
- Umożliwia optymalizację procesów w zakładzie (integracja z ERP)
- Podnosi poziom bezpieczeństwa obiektu (monitorowanie pracy obiektu w czasie rzeczywistym i niezwłoczna reakcja na zdarzenia)
- Umożliwia implementację jednolitych zasad ochrony obiektu
Zarządzanie użytkownikami
- Umożliwia precyzyjne i zautomatyzowane rozliczanie czasu pracy
- Dyscyplinuje pracowników i zabezpiecza pracodawcę przed omijaniem zasad regulaminu pracy
- Stanowi narzędzie pracy działów HR podnosząc efektywność ich działań
- Umożliwia analizę obecności w czasie rzeczywistym
- Umożliwia planowanie i rozliczanie pracy w trybie zmianowym
- Umożliwia łatwą rejestrację danych gościa w systemie i nadanie praw dostępu
- Umożliwia wydruk spersonalizowanej karty dostępu
- Umożliwia import danych gościa przy ponownej wizycie
- Umożliwia szczegółowe raportowanie wizyt, a także śledzenie ich przebiegu
- Umożliwia automatyczne kończenie wizyty przez odczyt na wybranym punkcie (wyjście z budynku) lub po przekroczeniu czasu ważności identyfikatora
Zarządzenie wyposażeniem i zasobami
- Porządkuje i automatyzuje wydawanie kluczy i wyposażenia pracownikom
- Umożliwia monitorowanie obieg kluczy i wyposażenia w czasie rzeczywistym
- Rejestruje historię pobrań kluczy i wyposażenia (kto, co, kiedy)
- Umożliwia rezerwację kluczy wg harmonogramu (np. rezerwacja kluczyków do samochodu służbowego)
- Umożliwia wygodny dostęp do szafek i schowków
- Umożliwia monitorowanie i rejestrowanie zdarzeń związanych z szafkami
- Umożliwia centralne zarządzanie dostępem do szafek
Case study
Potrzebujesz zabezpieczyć swój obiekt komercyjny? Sprawdź historie wdrożonych z sukcesem instalacji kontroli dostępu Roger na wybranych obiektach komercyjnych:
Wybrane realizacje
Biurowiec
LIXA C
Warszawa, Polska
220
przejść
2000
użytkowników
- System zarządzania bezpieczeństwem VISO SMS
- Integracja z systemem zarządzania biurem spaceOS
Biurowiec
LAKESIDE
Warszawa, Polska
160
przejść
1000
użytkowników
- Integracja z systemem wind Otis
- Integracja z systemem zarządzania biurem Zonifero
- Identyfikacja mobilna: Bluetooth, NFC, QR
Biurowiec
Prosta Office Centre
Warszawa, Polska
190
przejść
1350
użytkowników
Biurowiec
Diamentum Office
Warszawa, Polska
30
przejść
1150
użytkowników
Wieżowiec
Warsaw Spire
Warszawa, Polska
1100
szafek
1100
użytkowników
- System kontroli dostępu do szafek
Biurowiec
Equal Business Park B
142
przejścia
3000
użytkowników
Biurowiec
Equal Business Park C
114
przejść
1500
użytkowników
Biurowiec
Montażowa3
102
przejścia
300
użytkowników
- Integracja z systemem alarmowym