Targi Security Essen 2023
W dniach 20 – 23 września 2022 r. odbyło się jedno z największych i najbardziej prestiżowych międzynarodowych wydarzeń z branży zabezpieczeń - targi Security Essen.
Targi Security Essen skupiają czołowych dostawców z branży zabezpieczeń, stwarzając możliwość poznania wielu nowych rozwiązań technologicznych w jednym miejscu. Po czteroletniej przerwie spowodowanej pandemią Covid-19, tegoroczna edycja targów odbyła się z zachowaniem dotychczasowej formuły, gromadząc tym razem 383 wystawców z 36 krajów oraz niespełna 17 tys. odwiedzających.
Targi Security Essen były dla nas okazją do zaprezentowania wprowadzanych do oferty nowości, spotkania z naszymi klientami z różnych stron świata oraz nawiązania kontaktów z potencjalnymi klientami zagranicznymi. Podczas wydarzenia premierowo pokazaliśmy: drugą edycję naszego flagowego systemu kontroli dostępu i automatyki budynkowej klasy Enterprise – RACS 5, nowe rozwiązanie kontroli dostępu dla małego i średniego biznesu – SBAC, a także drugą edycję systemu zarządzania kluczami – RKDS. Ponadto w trakcie targów zaprezentowaliśmy takie nowości i zapowiedzi nowych produktów, jak: nowa linia wzornicza czytników zbliżeniowych - Quadrus GO, czytniki do mobilnej identyfikacji użytkowników (NFC, Bluetooth, QR), zamki apartamentowe serii ADL oraz bezdotykowy przycisk wyjścia CEB12.
Wszystkim odwiedzającym serdecznie dziękujemy za zainteresowanie naszymi produktami, ciekawe rozmowy oraz owocne spotkania. W przypadku chęci nawiązania współpracy zapraszamy do kontaktu poprzez adres mailowy:
Zapraszamy również do obejrzenia materiałów zdjęciowych oraz krótkiego klipu video podsumowujących nasz udział w tegorocznej edycji targów.
Do zobaczenia na kolejnych wydarzeniach!
Dane projektu: Udział w wydarzeniu jest realizowany w ramach projektu dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego pod tytułem „KOMPLEKSOWY SYSTEM WSPIERANIA EKSPORTU W WOJEWÓDZTWIE POMORSKIM”
Cel projektu: Pozyskanie nowych dystrybutorów zagranicznych na rynku niemieckim oraz innych rynkach zagranicznych. Promocja nowych produktów wprowadzonych do oferty.
Wartość projektu: 132 745,69 zł.
Wkład Funduszy Europejskich: 66 372,84 zł (50% kosztów kwalifikowalnych).