Zasady procedury RMA
- Każdy odesłany do Producenta produkt musi posiadać przypisany numer zgłoszenia RMA. Firma Roger (zwana dalej również jako Producent lub Sprzedawca) zastrzega sobie prawo do odrzucenia przesyłki nieposiadającej ważnego numeru RMA.
- Procedura RMA znajduje zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do produktów, których producentem jest firma Roger.
- Wszystkie numery RMA obowiązuje 14 dniowy okres ważności. Każda przesyłka odesłana do Roger po upływie 14 dni od daty wystawienia numeru RMA zostanie zwrócona do nadawcy na jego koszt.
- Jeżeli produkt nie został zakupiony bezpośrednio od firmy Roger należy zwrócić go do miejsca, w którym został on kupiony.
- Jeden numer RMA jest przypisany do jednego produktu.
- Niektóre naprawy mogą okazać się płatne. W takim przypadku Nabywca zostanie poinstruowany o dostępnych możliwościach.
- Jeżeli produkt zostanie zwrócony do Producenta okaże się być sprawny zostanie odesłany do Nabywcy na jego koszt. W takim przypadku Nabywca może zostać również obciążony dodatkowymi kosztami związanymi z uruchomieniem procedury RMA.
- Wszelkie pozostałe zasady i warunki reklamacji i napraw regulowane są przez Kartę Gwarancyjną (dołączona do urządzenia) oraz Ogólne Warunki Handlowe
Aby przesłać zgłoszenie serwisowe RMA proszę skorzystać z FORMULARZA RMA