Opis:
Co zrobić gdy usługa serwisu komunikacji nie chce się uruchomić?
1. Usługi są uruchamiane na koncie Windows, które nie ma uprawnień Administratora
Rozwiązanie:
Edytuj właściwości usługi RacsCommunicationServer > zakładka Logowanie > To konto > Przeglądaj > Zaawansowane > Znajdź teraz > Wskaż konto Administratora >> Logowanie > Wpisz hasło danego konta.
Na końcu uruchom usługę ponownie.
Można również odinstalować RogerSVC, usunąć katalog instalacyjny i ponownie zainstalować RogerSVC na koncie Administratora Windows i uruchamiając plik instalacyjny jako Administrator.
2. IP ustawione w konfiguracji serwisu komunikacyjnego nie jest zgodne z IP komputera/serwera
Rozwiązanie:
Wpisz poprawne IP w konfiguracji (Menedżer Usług RogerSVC > Serwis komunikacji > Konfiguracja)
3. Port TCP serwera komunikacji (domyślnie 8890) jest lokalnie blokowany przez zaporę
Rozwiązanie:
Utwórz odpowiednią regułę w zaporze i odblokuj port komunikacyjny.
W razie dalszych problemów można testowo uruchomić plik C:\Program Files (x86)\Roger\RogerSVC\Roger.Racs.CommunicationServer.exe jako Administrator.
Jeśli usługa wystartuje - problemem jest brak uprawnień (czyli przyczyna pierwsza).
Jeśli usługa nie wystartuje - należy skontaktować się z Pomocą techniczną.