Interfejs komunikacyjny UT-4 nie jest „widoczny” w sieci LAN
Opis:
Po podłączeniu interfejsu komunikacyjnego UT-4 do sieci nie ma możliwości instalacji ponieważ nie można go odnaleźć w kreatorze Digi RealPort Setup Wizard.
Rozwiązanie:
Przyczyną tego problemu jest blokowanie metody broadcast ADDP przez router lub sprzętowy firewall. Najlepszą i najszybszą metodą jest wyłączenie programowej zapory firewall (Zapora Windows domyślnie blokuje oprogramowanie Digi). Możliwe jest również dodanie wyjątku do reguł zapory. Jeżeli przyczyną blokowania jest sprzętowy firewall zalecane jest aby tymczasowo wyłączyć zaporę sprzętową lub interfejs UT-4 podłączyć za pośrednictwem kabla UTP z przeplotem bezpośrednio do karty sieciowej komputera i ponowić wyszukiwanie. Interfejs posiada fabryczne ustawienia reguł IP ustawione na AUTO, dlatego też jeżeli w sieci komputerowej nie ma serwera DHCP to urządzenie nie otrzyma adresu IP zgodnego z adresacją sieci tylko z zakresu adresów 169.254.0.0 - 169.254.255.255. W takiej sytuacji zalecane jest aby skorzystać z oprogramowania Digi Device Discovery z pakietu Digi Connect, który jest dostępny do pobrania na naszej witrynie.