Sektor mieszkaniowy
Kontrola dostępu w sektorze mieszkaniowym
Wprowadzenie
Gdzie na co dzień chcemy czuć się najbezpieczniej? Odpowiedź wydaje się być oczywista – tam, gdzie mieszkamy. Miejsce naszego zamieszkania dzielimy najczęściej z tymi, którzy są dla nas najważniejsi, zaś ich bezpieczeństwo stanowi dla nas priorytet. Dlatego też obiekty sektora mieszkaniowego potrzebują skutecznych zabezpieczeń. Wdrożone rozwiązania stanowią istotny walor nieruchomości wystawionej na sprzedaż lub pod wynajem, zwiększając jej atrakcyjność na rynku.
Nieruchomość mieszkaniowa być może nie generuje tak specjalistycznych potrzeb względem kontroli dostępu jak stadion czy fabryka, jednak nie sposób przecenić dobrze dobranego rozwiązania, dzięki któremu lokatorzy mogą czuć się bezpieczni w miejscu, które zamieszkują. W dziedzinie kontroli dostępu pożądane jest rozwiązanie, które zapewni swobodny dostęp dla mieszkańców, łatwy i autoryzowany dostęp dla ich gości, a jednocześnie wykluczy możliwość wejścia na teren mieszkalny osobom postronnym. Systemy kontroli dostępu są instalowane przy wejściach, bramach, drzwiach wewnętrznych, szlabanach i wjazdach na parking (naziemny lub podziemny), jak i w windach w całym budynku. Jeden identyfikator (karta, brelok, telefon) umożliwia lokatorom dostęp do wszystkich obszarów nieruchomości, do których posiadają oni uprawnienia, co przekłada się zarówno na porządek, jak i wygodę w codziennym korzystaniu z nieruchomości współdzielonej z pozostałymi lokatorami.
Nasza oferta kontroli dostępu powala dobrać rozwiązanie w zależności od typu nieruchomości mieszkaniowej, którą chcemy zabezpieczyć.
Jak produkty Roger pomagają zabezpieczać obiekty mieszkaniowe
Zarządzanie obiektem
- Uniemożliwia dostęp do pomieszczeń osobom nieupoważnionym
- Zapewnia swobodny przepływ pracowników w wyznaczonych obszarach
- Udostępnia różne metody identyfikacji (telefon, karta, pin, odcisk palca)
- Rejestruje zdarzenia wejść i wyjść z pomieszczeń (kto, kiedy, gdzie)
- Zabezpiecza całe piętra przed wejściem osób nieupoważnionych
- Umożliwia obsługę zarówno stałych użytkowników (pracownicy) jak i osób spoza (goście)
- Umożliwia użytkownikowi samodzielny wybór piętra, spośród tych, do których jest on uprawniony
- Przydziela użytkownikowi windę, która zawiezie go na konkretne piętro, do którego posiada on uprawnienie
- Umożliwia dostęp do parkingu przez odczyt identyfikatora (karta, telefon, pilot UHF)
- Umożliwia dostęp do parkingu przez odczyt numerów rejestracyjnych samochodów
- Umożliwia kontrolę liczby samochodów znajdujących się na parkingu i wyświetlanie ilości wolnych miejsc, a także sygnalizację braku wolnych miejsc
- Umożliwia ustawienie indywidualnych ilości wjazdów na parking przysługujących wybranym użytkownikom jak i limitów grupowych, które są przydzielone poszczególnym najemcom budynku współużytkującym ten sam parking
- Umożliwia kompleksowe zarządzanie obiektem
- Umożliwia optymalizację procesów w zakładzie (integracja z ERP)
- Podnosi poziom bezpieczeństwa obiektu (monitorowanie pracy obiektu w czasie rzeczywistym i niezwłoczna reakcja na zdarzenia)
- Umożliwia implementację jednolitych zasad ochrony obiektu
Zarządzanie użytkownikami
- Umożliwia łatwą rejestrację danych gościa w systemie i nadanie praw dostępu
- Umożliwia wydruk spersonalizowanej karty dostępu
- Umożliwia import danych gościa przy ponownej wizycie
- Umożliwia szczegółowe raportowanie wizyt, a także śledzenie ich przebiegu
- Umożliwia automatyczne kończenie wizyty przez odczyt na wybranym punkcie (wyjście z budynku) lub po przekroczeniu czasu ważności identyfikatora
- Umożliwia precyzyjne i zautomatyzowane rozliczanie czasu pracy
- Dyscyplinuje pracowników i zabezpiecza pracodawcę przed omijaniem zasad regulaminu pracy
- Stanowi narzędzie pracy działów HR podnosząc efektywność ich działań
- Umożliwia analizę obecności w czasie rzeczywistym
- Umożliwia planowanie i rozliczanie pracy w trybie zmianowym
Zarządzenie wyposażeniem i zasobami
- Porządkuje i automatyzuje wydawanie kluczy i wyposażenia pracownikom
- Umożliwia monitorowanie obieg kluczy i wyposażenia w czasie rzeczywistym
- Rejestruje historię pobrań kluczy i wyposażenia (kto, co, kiedy)
- Umożliwia rezerwację kluczy wg harmonogramu (np. rezerwacja kluczyków do samochodu służbowego)
- Umożliwia wygodny dostęp do szafek i schowków
- Umożliwia monitorowanie i rejestrowanie zdarzeń związanych z szafkami
- Umożliwia centralne zarządzanie dostępem do szafek