Mały i średni biznes
Ekonomiczne rozwiązania kontroli dostępu dla małych i średnich instalacji
Wprowadzenie
Ponad 20 lat obecności na rynku małych i średnich instalacji kontroli dostępu. Miliony użytkowników, setki tysięcy przejść, tysiące wdrożonych z sukcesem instalacji w kilkudziesięciu krajach. Oferowane przez nas rozwiązania kontroli dostępu dla małych i średnich instalacji są powszechnie wykorzystywane w tym segmencie rynku.
Elektroniczna kontrola dostępu umożliwia ochronę ludzi i zasobów w firmie oraz podnosi efektywność jej codziennego funkcjonowania. Kontrola dostępu jest obecnie niezbędnym rozwiązaniem bezpieczeństwa dla biznesu, powszechnie stosowanym przez większość firm niezależnie od ich wielkości.
W przypadku małych i średnich instalacji główny nacisk przy wyborze rozwiązania kładziony jest na takie aspekty jak prostota i wygoda użytkowania. Wybrane rozwiązanie powinno być łatwe w obsłudze oraz umożliwiać samodzielną administrację systemem w wygodny sposób np. poprzez zarządzanie nim z poziomu aplikacji webowej. Mały biznes bardzo często dynamicznie się rozwija, zatem rozwiązanie powinno być skalowalne, umożliwiając szybką i bezproblemową rozbudowę o kolejne przejścia czy dodawanie nowych użytkowników, co stanowi ochronę inwestycji na przyszłość. Wartościową cechą wybieranego rozwiązania jest skalowalność oraz możliwość rozbudowy funkcjonalnej systemu, tak aby w miarę rozwoju działalności firmy oraz pojawienia się nowych potrzeb można było dodawać kolejne funkcje bez konieczności wymiany systemu. Niemniej ważny w przypadku małych i średnich instalacji jest aspekt ekonomiczny rozwiązania, zarówno po stronie sprzętu, jak i powiązanych usług.
Dobrze dobrane rozwiązanie kontroli dostępu do potrzeb małego biznesu porządkuje miejsce pracy oraz chroni jego zasoby, umożliwiając przedsiębiorcy skupienie się na tym, co najważniejsze, czyli na rozwijaniu prowadzonej działalności.
Jak produkty Roger pomagają zabezpieczać mały i średni biznes
Zarządzanie obiektem
- Uniemożliwia dostęp do pomieszczeń osobom nieupoważnionym
- Zapewnia swobodny przepływ pracowników w wyznaczonych obszarach
- Udostępnia różne metody identyfikacji (telefon, karta, pin, odcisk palca)
- Rejestruje zdarzenia wejść i wyjść z pomieszczeń (kto, kiedy, gdzie)
- Zabezpiecza całe piętra przed wejściem osób nieupoważnionych
- Umożliwia obsługę zarówno stałych użytkowników (pracownicy) jak i osób spoza (goście)
- Umożliwia użytkownikowi samodzielny wybór piętra, spośród tych, do których jest on uprawniony
- Przydziela użytkownikowi windę, która zawiezie go na konkretne piętro, do którego posiada on uprawnienie
- Umożliwia dostęp do parkingu przez odczyt identyfikatora (karta, telefon, pilot UHF)
- Umożliwia dostęp do parkingu przez odczyt numerów rejestracyjnych samochodów
- Umożliwia kontrolę liczby samochodów znajdujących się na parkingu i wyświetlanie ilości wolnych miejsc, a także sygnalizację braku wolnych miejsc
- Umożliwia ustawienie indywidualnych ilości wjazdów na parking przysługujących wybranym użytkownikom jak i limitów grupowych, które są przydzielone poszczególnym najemcom budynku współużytkującym ten sam parking
- Umożliwia kompleksowe zarządzanie obiektem
- Umożliwia optymalizację procesów w zakładzie (integracja z ERP)
- Podnosi poziom bezpieczeństwa obiektu (monitorowanie pracy obiektu w czasie rzeczywistym i niezwłoczna reakcja na zdarzenia)
- Umożliwia implementację jednolitych zasad ochrony obiektu
Zarządzanie użytkownikami
- Umożliwia precyzyjne i zautomatyzowane rozliczanie czasu pracy
- Dyscyplinuje pracowników i zabezpiecza pracodawcę przed omijaniem zasad regulaminu pracy
- Stanowi narzędzie pracy działów HR podnosząc efektywność ich działań
- Umożliwia analizę obecności w czasie rzeczywistym
- Umożliwia planowanie i rozliczanie pracy w trybie zmianowym
- Umożliwia łatwą rejestrację danych gościa w systemie i nadanie praw dostępu
- Umożliwia wydruk spersonalizowanej karty dostępu
- Umożliwia import danych gościa przy ponownej wizycie
- Umożliwia szczegółowe raportowanie wizyt, a także śledzenie ich przebiegu
- Umożliwia automatyczne kończenie wizyty przez odczyt na wybranym punkcie (wyjście z budynku) lub po przekroczeniu czasu ważności identyfikatora
Zarządzenie wyposażeniem i zasobami
- Porządkuje i automatyzuje wydawanie kluczy i wyposażenia pracownikom
- Umożliwia monitorowanie obieg kluczy i wyposażenia w czasie rzeczywistym
- Rejestruje historię pobrań kluczy i wyposażenia (kto, co, kiedy)
- Umożliwia rezerwację kluczy wg harmonogramu (np. rezerwacja kluczyków do samochodu służbowego)
- Umożliwia wygodny dostęp do szafek i schowków
- Umożliwia monitorowanie i rejestrowanie zdarzeń związanych z szafkami
- Umożliwia centralne zarządzanie dostępem do szafek