RCP Master 4 Web zarządzanie czasem pracy z poziomu przeglądarki internetowej
RCP Master 4 Web to dodatkowy moduł systemu RCP Master 4, który umożliwia pracownikom dostęp do wybranych funkcji systemu RCP za pośrednictwem przeglądarki internetowej.
Korzyści z wdrożenia RCP Master 4 Web
Pracownik korzystający z RCP Master 4 Web może, bez konieczności komunikacji z działem kadr, wykonać wiele czynności samodzielnie, w szczególności zapoznać się z aktualnym stanem wypracowanego czasu pracy, przejrzeć rejestr zdarzeń, złożyć wniosek o urlop lub zgłosić innego rodzaju absencję. Moduł RCP Master 4 Web umożliwia pracownikom zdalną rejestrację zdarzeń RCP, w tym rejestrację pracy zdalnej.
Aplikacja RCP Master 4 Web udostępnia zestaw funkcji przeznaczonych dla przełożonych różnego szczebla (kierownicy, brygadziści, liderzy zespołów itp.), którzy zyskują w ten sposób wygodny i szybki sposób orientacji wewnątrz zarządzanej grupy pracowniczej.
Wykorzystanie modułu RCP Master 4 Web jako integralnej części zainstalowanego w przedsiębiorstwie systemu rejestracji czasu pracy ułatwia pracownikom zarządzanie swoim czasem pracy. Ponadto automatyzuje i usprawnia pracę działów HR, eliminując szereg czynności i zadań związanych z obsługą pracownika.
Zastosowanie RCP Master 4 Web
Zarządzanie systemem rejestracji czasem pracy z poziomu przeglądarki internetowej w przedsiębiorstwie, które umożliwia RCP Master 4 Web, może być z powodzeniem wykorzystywane w wielu obszarach biznesowych, takich jak produkcja, logistyka, usługi, sektor komercyjny, sektor publiczny i wiele innych.